Referenties kandidaten

“Via via ben ik gewezen op de site van Altijd Bemiddelt. Nadat ik mijn cv had gemaild met de vraag of Annick iets voor mij kon betekenen, kreeg ik al heel snel reactie....wat uiteindelijk geresulteerd heeft in een nieuwe baan per 1 februari 2020. Annick is een heel prettig persoon om mee te praten door haar enthousiasme, haar kennis, haar goede uitleg, haar duidelijke vragen die je echt even aan het denken zet, haar vrolijkheid en haar professionaliteit. Maar wat ik ook enorm waardeer is dat ze mij vanaf het eerste moment het goede gevoel gaf dat ik er nog mag zijn op de arbeidsmarkt en het stukje wat zij over mij had geschreven voor de nieuwe werkgever bezorgde me kippenvel. In een gesprek van ongeveer een half uur had ze zo'n duidelijk beeld gekregen van wie ik ben. Dat is echt fantastisch. Annick, nogmaals bedankt!” 

Kim Vooren-Floris, secretaresse bij Mindfit basis ggz in Deventer, sinds februari 2020

 

"Annick geeft je bij het kennismaken op een positieve en vriendelijke manier vertrouwen dat het gaat lukken, advies over je cv, ze begrijpt wat je in huis hebt en zoekt liever even verder dan dat er iets uitkomt wat niet bij je past. Zij werkt daardoor veel preciezer en gerichter dan de grote clubs, is professioneel en een fijn mens.” 

Marianne Lahr, interim secretaresse bij Museum MORE in Gorssel van 25 september 2019 t/m begin januari 2020

 

“Mijn eerste contact met Annick was een hele plezierige. Er was een goede uitwisseling van waar we allebei plezier in hebben. Interesse, vragen en nog eens op een rij zetten hoe we een toegevoegde waarde voor elkaar kunnen zijn. Annick is een echte verbinder. Ze luistert goed naar de opdrachtgever, maar ook naar de opdrachtnemer. Ze weet de goede match te vinden voor een optimale samenwerking. Annick heeft mij bemiddeld als Interim Managementassistent bij Cleantech Regio en heeft haarfijn aangevoeld dat dit een goede klik zou zijn.”

Karin Rullmann, interim managementassistent bij Cleantech Regio in Apeldoorn van april t/m begin juli 2019

 

“Mijn ervaringen met Annick zijn zeer positief. Naast haar leuke en enthousiaste persoonlijkheid, is Annick een zeer gedreven dame, die de match tussen opdrachtgever en kandidaat haarfijn aanvoelt en maakt. Ze heeft een geweldig netwerk in Deventer e.o. en is hierdoor goed op de hoogte van de ontwikkelingen in deze markt. Annick snapt het! Niets meer dan lof over haar. Ik beveel Annick dan ook absoluut ten zeerste aan.”

Sabine Derks, bestuurssecretaresse bij Gemeente Deventer sinds december 2018

 

“Als je je inschrijft bij Annick gaat het niet alleen om je CV maar vooral ook om je persoonlijkheid, zodat zij de beste match kan maken met een opdrachtgever. Wanneer je uitgenodigd wordt, dan zorgt Annick ervoor dat je alle relevante informatie ontvangt om je goed te kunnen voorbereiden op de gesprekken. Tijdens dit proces houdt Annick de vinger aan de pols en blijft in contact, zowel met de kandidaat als met de opdrachtgever. Het is prettig om samen te werken met Annick, zij is een open en enthousiast persoon, weet waar ze het over heeft en vraagt door! Ik ben erg blij dat ik met haar in contact gekomen ben en door haar bemiddeling nu een mooie functie als directieseretaresse bij Dimence heb!"

Dianna Rijerkerk, Directiesecretaresse Dimence in Deventer, sinds juli 2018

 

“Ik was op zoek naar een leuke, passende functie. Ik ben via LinkedIn in contact gekomen met Annick. Tijdens ons gesprek weet ze op de juiste wijze de kwaliteiten boven tafel te krijgen en heeft ze een beeld van mijn karakter. Zo heeft Annick de feeling om de juiste match te maken tussen werkgever en kandidaat. Annick heeft de droombaan voor mij gevonden. Ik kan iedereen aanbevelen contact te zoeken met Annick, zowel kandidaten als werkgevers! Deze persoonlijke aanpak van bemiddeling door Annick werkt!”

Karin de Voogd van der Straten, Commercieel Officemanager bij 2Xplain in Deventer sinds juni 2018

 

"Annick gaat zorgvuldig te werk. Tijdens het intakegesprek merk je haar oprechtheid en interesse in de persoon. Door haar mensenkennis, ervaring en luisterend oor kan ze als geen ander de match maken tussen vraag en aanbod waarbij ze verder kijkt dan alleen CV, kennis/praktijkervaring en leeftijd. Ze vindt het een uitdaging om bij beide partijen de klik te vinden die nodig is voor een optimale samenwerking. Ik werk sinds 19 maart 2018 als managementassistent bij de Dierenbescherming ter ondersteuning van de regiomanager en heb het daar erg naar mijn zin. Een leuke uitdaging waar ik met veel plezier mijn tanden in gezet heb. Annick, ik ben een blij mens!"

Monique Annink, Managementassistent bij Dierenbescherming afdeling OverGelder in Apeldoorn, sinds maart 2018 

 

Lees hier referenties van opdrachtgevers

 

Voor meer referenties zie LinkedIn onder aanbevelingen